Pagina's

maandag 23 april 2012

Kruispost


Tijd voor een postcrossing update. Een hele poos geleden liet ik weten dat ik er 16 gekregen had. Afgelopen week bracht de post kaart nr. 41 alweer. Het kaarten sturen heeft een tijdje stilgelegen door het kaarten maken. Maar in maart verstuurde ik enkele kaarten zodat er op mijn deurmat ook post viel. Wat een leuke, mooie en lieve kaarten waren er weer bij. Het is leuk om te zien dat mensen een eigengemaakte (foto)kaart sturen of ontzettend lieve wensen schrijven op een gewone toeristenkaart.

Zoals jullie zien zijn er allerlei soorten kaarten gekomen, dit is nog maar de voorkant. De achterkant van de meeste kaarten is ook de moeite waard. De postzegels die ze in andere landen maken, Nederland kan er nog iets van leren! Complete panoramazegels met een belangrijk gebouw. Of een ronde(!) postzegel met een bloem erop. Wat het extra leuk maakt zijn de postzegels die ongestempeld zijn. Dus als ik ooit nog eens in Canada, Duisland, Finland of in de USA kom...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten