Pagina's

zaterdag 18 februari 2012

Actie met de action


Een tijdje geleden liet ik weten dat ik op het feestje een aantal (knutsel)dingen heb gekregen. De cadeautjes en mijn voorraad heb ik nog verder aangevuld bij de Action. Patroonkarton, poezieplaatjes, lijm, taartonderleggertjes, tape, 3d-stickers, stempels.. Daarna nog een aantal spullen bij mama geleend en ik kon aan de slag. Zomaar even tussen de bedrijven door (als ik op de aardappels moet wachten of als ik 's avonds naar bed aan het gaan ben....).

Excuses voor wie-de-schoen-past, maar ik vond kaarten maken altijd een beetje duf of voor fanatiekelingen. En wat doe ik? Ik maak kaarten. Deze week fabriceerde ik mijn eerste 3d-kaart. Van Hello-kitty, dat dan wel. Maar ja, wat zou het. Ik maak mezelf blij en hopelijk kan ik andere mensen blij maken met een kaartje.
Alhoewel.. Inmiddels heb ik vernomen dat ik deze kaartjes naar bepaalde mensen (lees hier: mannen) niet moet sturen. Man lacht maar eens, mompelt dat hij niet van oubollig houdt maar dat het wel echt mijn stijl is op een Flow-manier. En daar doet hij me geen pijn mee. Naast winkelen bij de Action is het lezen van de Flow helemaal 'mijn ding..'.

(Voor degene die het nog niet weten. 'Dat is helemaal mijn ding' is een zin die ik niet graag uitspreek. Het roept ongeveer dezelfde gevoelens op als 'mijn hobby is..'. Vandaar dat het tussen '...' staat. Zoals je misschien gemerkt heb houdt ik wel van 'tussen aanhalingstekens'. En het liefst maak ik er dan 'het' gebaar bij. Dat is zo mijn ding.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten