Pagina's

dinsdag 28 februari 2012

Oud & nieuws

Nieuw
Zoals jullie kunnen merken is er wat veranderd op het blog. De layout was vanaf het begin niet naar mijn zin en stond op mijn lijstje. Nu vind ik de inhoud belangrijker dan het uiterlijk maar vanmiddag kon ik het roze niet meer aanzien, vandaar de nieuwe look van het blog. Voorlopig een scrabble uiterlijk voor het blog. Voor degene die wordfeud spelen: bijdehandwerk is 33 punten, dubbele letter- of woordwaarde niet meegerekend.

Oud nieuws
Tientallen blogs terug hebben jullie kunnen lezen en zien hoe mijn eerste fimo-ervaring was. Inmiddels zijn we een poos verder en is de collectie gegroeid. De Zeeuwse knopen, de bonbon, de taartpunt en de cupcake kenden jullie al (4e rij, 1e en 2e foto). De etenswaren heb ik nog meer uitgebreid: tompouce, wortel, ijsje, koekjes, spiegelei, muffins en hamburger. Niet onlogisch (fimoklei...) maar wel een beetje vreemd moest ik ook een drolletje uitproberen. De knoop is groter dan een 2 euro muntstuk en vind ik best grappig. Voor het geval dat je bijpassende knopen bij iets zoekt is dit ideaal. Tot slot heb ik nog twee uiltjes gemaakt (oké, ik zal echt een keer mijn uilenfascinatie uitleggen). Met het kleinste uiltje ben ik toch zo blij. Het monster is niet groter dan 1cm en door zijn lelijkheid prachtig. Dus de bezigheid 'fimo-en' blijft er voorlopig in.

De foto's maakte ik met papa's fototoestel, een apparaat om jaloers op te worden! Het ding trekt een fimokleitje van 1cm dichtbij alsof het een beeld van een meter is. Zoals je ziet bouwde ik een provisorische 'studio'. Desalniettemin.. Ik ben blij dat ik het na lange tijd kan delen. Benieuwd wat jullie ervan vinden!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten