Pagina's

maandag 16 februari 2015

 
  

In het blogbericht van afgelopen keer konden jullie lezen dat ik een bakdag had. En zo jullie zien is het aardig gelukt die dag! Mijn schoonmoeder vierde haar verjaardag voor familie en vrienden. Na afloop hebben we met het gezin genoten van een warm-koud buffet. En als het om eten gaat dan breng ik graag zelfgemaakte dingen mee. Dus was daar een vissalade, een couscoussalade (stond niet in de planning maar de vorige dag was ik iets te enthousiast geweest), gebakken mosselen, whiskeysaus, een hartige ui-kaas-spek-ei taart en een tonijnsalade. Met alle andere dingen erbij was het echt heerlijk en natuurlijk erg gezellig. Dus wie is de eerst volgende die jarig is? Je mag me inschakelen als hulpchef want ik heb genoten van mijn bakdag..

1 opmerking:

  1. Ziet er heerlijk uit!
    Als je dichtbij woonde nodigde ik je uit! ha ha

    je nicht

    BeantwoordenVerwijderen