Pagina's

donderdag 12 maart 2015

130 versus 8

Hier wordt hard gewerkt aan de Grootste Plannen die we in en om het huis in ons hoofd hebben. Inmiddels is de studeer- en hobbykamer verhuisd naar de zolder om plaats te maken voor de nieuwe kamer van Noa. Op zolder moest eerst 'het een en ander' geruimd worden. Dus met 3 dozen en 1 meubel naar de ruilwinkel (130 punten, kassa!), 1 doos voor stort, 1 zak kleding voor azc/leger des heils en diverse spullen op marktplaats. We zien nu wat een zaterdag hard werken doet dus vol goede moed en optimisme gaan we verder.

Een goede beloning hoeft niet groot te zijn en in de ruilwinkel stond mezelf toe heel even bij de boeken kijken. Behalve dat ik uitkijk voor mijn lezende neefjes en nichtjes, mijn eigen kroost (o.a. een zo goed als nieuw Nijntje mini-boekje!), heb ik ook enkele boekjes meegenomen waar ik zelf een beetje verliefd op ben.. De collectie van het bakkertje groeit net zo gestaag als de buik van het mannetje!


Vandaag probeer ik dat positieve gevoel even vast te houden. Met de zon die al aardig schijnt en een dochtertje die bij opa en oma is stort ik me volledig op mijn huishouden wat enigszins geleden heeft onder de moeheid, de misselijkheid en de griep. En als het dan even tegenzit (o.a. door de gebroken nachten dankzij dochterlief / babylief) dan kijk ik wel even naar buiten en denk ik aan mijn bakkertje boekjes die binnenkort misschien wel in de nieuwe boekenkast staan! Ga ervoor, iedereen die het nodig heeft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten