Pagina's

maandag 22 augustus 2011

Bijdehandwerk-blog

eigeel, eigeel, eigeel, eigeel,
het midden door vieren
ieder een deel

Vanaf vandaag is mijn bijdehandwerkblog online! Wat ik kan doen is om per direct zo origineel, grappig, ontroerend en inspirerend als mogelijk te zijn. Want wie wil dat niet bij het starten van zijn / haar weblog?! (deze retorische vraag hoeft niet beantwoord te worden via reacties*).
* poging 'grap' nr. 1

Maar zoals jullie al weten zijn er al zoveel andere blogs die deze doelen nastreven. Daarom heb ik mijzelf maar een doel gesteld. Een doel is overzichtelijk, duidelijk en simpel (daar houd ik van). Bovendien kan ik aan mijn doel blijven werken, hoeveel berichten ik ook maak en hoeveel foto's ik upload. Wat ik vanaf dit moment wel ga doen is het volgende:

delen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten