Pagina's

maandag 27 februari 2012

Junior

Sinds heel erg kort is de Makro in achting gestegen! Afgelopen zaterdag hebben we op de heenweg naar Rotterdam een pitstop gemaakt bij deze groothandel. En even voor de duidelijkheid: ik gruwel van dit soort winkels. Behalve dat ik sowieso gruwel van alle winkels die een hogere productprijs vragen dan hun soortgenoten vind ik dat grootse helemaal niet fijn. Geef mij maar een kleine maar stampvolgepropte Action of Xenos. Zo niet man. Man leeft op bij de Makro of Media Markt.. 

Maar... daar ergens tussen al het kantoorgerei pronkte een plastic doosje. Fineliners in allerlei kleuren.. -zucht- En dan moet ik toch toegeven dat ik deze kwaliteit niet bij de Action kan krijgen. Maar dat was nog niet alles. Tussen de tape- en labelmachines ontdekte ik niet wat ik zocht. Loop ik teleurgesteld het gangpad uit direct op het schap met daarin Junior! Om precies te zijn heet hij Dymo Junior Lettertang. En hij maakt geweldige etiketjes.. Wat ik ermee ga doen kan ik jullie hopelijk snel laten zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten