Pagina's

maandag 6 februari 2012

Najaren


Feestgangers: mag ik jullie nogmaals bedanken? Nog steeds ben ik aan het nagenieten van het geslaagde feestje: een bloemetje op het dressoir, chocola in de la, tijdschriften vol ideeen, liters veel thee uit mijn nieuwe bekers, hyacintebollen in de meterkast en dan nog praktische presentjes die gelijk in gebruik zijn genomen. Ook de kaarten en tekeningen hangen nog steeds aan de kast zodat het nagenieten nog lang door kan gaan. Van het verjaardagsgeld heb ik alweer leuke dingetjes gekocht die ook alweer in gebruik zijn (hierover later meer).

Voor degene die nieuwsgierig zijn welke taarten ik geprobeerd / geserveerd heb: er was Oostenrijkse sachertorte (foto: taart met 25 erop), tarte tatin, mon-choutaart met kersen, cheesecake en aardbeien-slagroom-marsepein-cake-taart. Als iemand benieuwd is naar een recept laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten