Pagina's

zaterdag 28 juli 2012

Noppes, nada en niente


Een blog enkel en alleen over 'gratis' zou best mogelijk zijn. Vandaag een heel groot pakket opgehaald waar ik voor gespaard had op Yunomi. Op deze site spaar je punten door de website te bezoeken, reacties achter te laten, zelf artikelen te plaatsen en het meedoen aan acties of spelletjes. In het zware pakket zat een zak soep, twee flessen douchegel, een fles bodymilk, twee blokken zeep, een kleintje tandpasta en een potje mayonaise. En dat helemaal voor niets! Bovendien is het al verschillende keren voorgekomen dat ik al voldoende punten gespaard had voor een pakket maar nog wel de website bezocht. Zelfs hiervoor werd ik beloond want al diverse keren ontving ik ´zomaar´ een pak soep, een deodorant of een douchegel. Hopelijk is deze website een blijvertje want ik houd ervan!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten