Pagina's

donderdag 13 november 2014

Roze najaar


Hier kleurt de herfst niet oranje of bruin maar zijn we in roze en mintgroen aan het najaren. De slingers hangen er zo gezellig bij dat ze nog heel even mogen blijven. Hierboven de slinger die ik voor haar feestje maakte, de zoveelste Pinterest vondst. Heel eenvoudig foto's uitvergroten tot ongeveer dezelfde grootte, printen in grijstinten, uitknippen en pimpen. Voor de stevigheid en om ze voor hopelijk nog meer verjaardagen te kunnen gebruiken plakte ik ze op kaartkarton. Op de kreadoe waar ik afgelopen zaterdag heen was met schoonmams, schoonzus en nichtje kocht ik de knalroze en mintgroene papier pompons. Met wat roze crêpepapier maakte ik er nog twee bij. Heerlijk toch? De kamer fleurt er helemaal van op. Ik ben begin december jarig, zou ik het kunnen laten hangen..?

1 opmerking:

  1. Leuk gedaan zeg!
    En nog van harte gefeliciteerd met je dochter!
    Zou ik ook leuk laten hangen voor je verjaardag!
    groetjes Je nicht!

    BeantwoordenVerwijderen