Pagina's

woensdag 30 september 2015

Pink party


Het kraamfeest is alweer ruim een week geleden en ik had jullie beloofd hier nog wat over te vertellen en laten zien. Hierboven zie je foto's van enkele hapjes die op het feestje op tafel stonden. Het is grappig dat iedereen op de dag zelf zei: wat heb je allemaal weer uit de kast gehaald / er veel werk van gemaakt enz. Maar ik had al aangegeven dat ik niet moeilijk maar juist makkelijk ging doen! Dus op naar de supermarkt waar veel roze producten te vinden zijn zoals roze koeken, mini-tompouces en mini-kwarktaartjes. De mini-negerzoenen en bonbons kunnen van te voren al gemaakt worden, net als de luiertjes met de pretzels, deze lagen al gevouwen klaar en hoefden alleen nog gevuld te worden. Het enige wat ik op de dag zelf gebakken en gemaakt heb zijn de 'ijsjes' van cake in een hoorntje met roze slagroom en kraaltjes. Verder stonden er nog wat zaken op tafel maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer weet wat, het lijkt voor mijn gevoel alweer een maand geleden!


Het was erg gezellig en er kwamen veel leuke mensen (gelukkig niet allemaal tegelijk dus het viel allemaal nogal mee met de drukte!). Lisa heeft echt gave cadeautjes gehad van bloemenjurkje tot een zelfgemaakte deken. Deze mensen wilde ik allemaal bedanken voor hun komst en hiervoor had ik, ruim voor de bevalling, bedankjes voor gemaakt. De zakjes komen van de Hema, de veertjes en knijpertjes van de Action en het roze snoep haalde ik bij de Sligro. Het enige wat ik heb gedaan is de naam op het knijpertje gestempeld en bedankt in het Dymo-tape gestanst. Simpel maar wel persoonlijk dacht ik zo! Het bedankje viel onder andere bij mijn vader heel erg in de smaak. Maar ik ben bang dat het meer om de inhoud te doen was dan het uiterlijke vertoon van het bedankje.. 

1 opmerking:

  1. Heerlijk verhaal en het was een echt gezellig welkom lief meisje feest met een leuk kadootje :)

    BeantwoordenVerwijderen