Pagina's

maandag 5 oktober 2015

Niet geschoten is altijd mis



Jippie, het kaartje met het vogeltje wat ik afgelopen vrijdag liet zien heeft een plekje gekregen in de top 3 bij de Lift Challenge! Hier ben ik erg blij mee, is een leuk complimentje toch? En ik had jullie helemaal nog niet verteld dat het kaartje met de 'monstertjes' ook in de top 3 was beland! Het dierlijke kaartje was als eerste in een top 3 uit de bus gekomen, ik was zo blij als een kind maar heb het jullie helemaal niet laten weten. Dus nu voor de tweede keer een kaart eruit gehaald wordt wil ik het toch wel even van het digitale dak schreeuwen. 

Met een muisklik op de plaatjes kom je bij de blogs, hier kun je kijken naar de andere toppers en winnaars. Ik vind het leuk om zo af en toe met een challenge mee te doen, je haalt er een berg inspiratie vandaan en wordt gedwongen om eens op een andere manier naar je papier / ontwerp / stempels o.i.d. te kijken. Op een aantal blogs heb ik alweer een paar leuke uitdagingen gezien maar de omstandigheden hier laten het niet echt toe dat ik heel actief kan zijn. Ik hoop dat alles op het eind van de week in een rustiger en minder heftig vaarwater terecht komt, jullie zien het vanzelf weer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten