Pagina's

donderdag 30 augustus 2012

Owl be there..



Bij de Wibra kom ik de laatste tijd nog al eens leuke dingen tegen. Deze week kwam ik wel heel iets leuks tegen! Lint met uiltjes erop. Er staat 'owl you need is love'.. Hoe grappig is dat? Net zo grappig is het zachte prijsje, twee keer vijf meter lint voor anderhalve euro.

Ook haalde ik nog wat hobbykarton waar ik vandaag druk mee in de weer ben geweest. Ik wilde jullie vanavond de kaarten laten zien maar ik ben wat uitgeteld van het sporten. Eerste keer na de vakantie dus ik zie er nu ongeveer uit als de foto (excuses voor de kwaliteit). Met andere woorden ik zie er niet zo florisant uit. Dus hop onder de douche, naar bed en morgen heb ik een hele vrije dag waarin ik jullie hopelijk de nieuwe kaarten kan laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten