Pagina's

dinsdag 24 december 2013

Bloemenhart



Er zijn wat kaartjes gemaakt! Ze zijn niet bijzonder geslaagd, het is gewoon weer even wennen en proberen. Alle kaartjes zijn gemaakt met behulp van een cirkelsnijder die ik te leen heb. Hebben er mensen ervaring met een cirkelsnijder en hebben jullie misschien aanraders? Verder was ik te lui om de Sizzix uit de kast te halen dus is alles gedaan met snijmachine, cirkelsnijder en hartjespons. Ook heb ik me er af en toe gemakkelijk vanaf gemaakt door gewoon een hele rij glimsteentjes te plakken zoals jullie zien. Maar ach, ik was van de straat en heb heerlijk weer eens kaartjes gemaakt!

Af en toe komt er wat tussendoor en moet ik een tijd later de draad weer oppakken. Zoals gisteren bijvoorbeeld, om zo te zeggen zit een ongeluk niet in een klein broekje. Het kleine monster heeft het meetkundige inzicht van manlief en creativiteit van haar mama. Gevolg: commode, behang, plint en gordijn doelgericht beklad met een vloeiende beweging. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er hard om gelachen heb en met gepaste trots een foto naar alle geïnteresseerden heb gestuurd. Maar om het internet netjes te houden zal ik jullie deze besparen. 

Blij dat ik tussen de bedrijven door deze kaarten gemaakt heb. Inmiddels zijn alle spullen weer opgeruimd en gedeeltelijk verhuisd naar boven. Mijn 'werkplek' wil ik verplaatsen naar boven zodat ik als het moet alles kan laten liggen. Ook kan ik op enkele planken van twee boekenkasten alles overzichtelijker opbergen dan in het lage dressoir waar het nu in ligt. Helaas moet er nog wel wat in elkaar getimmerd worden dus het duurt nog even voordat ik daar weer gesetteld ben. Maar hopelijk houdt me dat niet tegen en is dit de doorstart van de creatieve bezigheden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten