Pagina's

vrijdag 28 maart 2014

Mama

Allemaal mooie bloemen voor een verjaardag. Gisteren was mijn mama jarig, dit werd gevierd met een hele dag door visite die allerlei moois meebrachten. De taart hierboven is van mijn nicht  van crea-roosje. Beschuiten, kaneel en een ouderwets kop en schoteltje. Verder opgemaakt met kunstbloemen, kant en parels. De bloementaart hieronder is met echte bloemen die allemaal even mooi bij elkaar passen, wat heeft de natuur toch veel moois te bieden. Op deze verjaardag werden de bloemetjes niet buiten gezet maar juist binnen gebracht, prachtig!

 
Bij deze gelijk een ode aan mijn mama. Waarschijnlijk zijn er meer mensen die dit beweren maar ik heb de allerliefste mama van heel de wereld. Hopelijk komen er nog heel veel verjaardagen met veel bloemen voor mijn mama.

1 opmerking:

  1. dank je wel .En ik heb de aller aller liefste Dochter

    BeantwoordenVerwijderen