Pagina's

zaterdag 17 mei 2014

Tussen de middag thee


Mevrouw besloot om half 7 dat het genoeg was geweest, na bijna tien uur non-stop slaap kan ik me dat voorstellen. Vanochtend vond ik dat helemaal niet erg want het was de bedoeling om vroeg op te staan. Voor een babyshower high tea wilde ik nog wat hapjes maken. Samen met een ander vriendinnetje zouden wij het hartige gedeelte maken. Zo kwam er hier vervolgens aardappel tortilla met ui en spekjes en pizzabakjes van bladerdeeg uit de oven. De restjes bladerdeeg gingen op aan de makkelijke kaneelvlinders die ik al eerder maakte. Ze zien er zo mooi uit hè? En zo kwam het dat we een paar uurtjes later met zes vriendinnetjes en een baby-in-de-buik aan tafel zaten. Leuk om elkaar weer te zien, bij te praten, cadeaus te geven en ondertussen te genieten van de thee tussen de middag. We hebben vandaag gelijk maar besloten om ieder jaar zoiets te organiseren, baby of geen baby op komst. Een prima idee om erin te houden lijkt mij zo. 

1 opmerking: