Pagina's

donderdag 8 mei 2014

Stil-st[a(a)n]d


  

Veel werken of andere leuke dingen om mezelf bezig te houden dus was hier weinig te zien de afgelopen week! Vandaag eenzame opsluiting aangezien ik al een paar dagen wat grieperig ben, hopelijk doet een dagje rust er goed aan. Dit dagje rust is niet erg want buiten is het alleen maar regen en binnen hou ik mezelf bezig met wat eenvoudige klusjes. Om hier toch wat vulling te verzorgen kunnen jullie zien wat ik afgelopen weken bij mooi weer in en voor de tuin deed. Allerlei onkruid eruit, inclusief een uitlopertje op een stronkje hout. Hetgeen wat dan niet in de groene afvalbak mag vormt dan weer een heel andere collectie. Om mijn kruidentuin nog verder aan te vullen heb ik in het plastic mini-kasje van de andere foto wat kruiden gekweekt: dille, basilicum, selderij en majoraan. Inmiddels zijn ze verpot en verkast naar buiten waar een omgekantelde tuinkussenbak dienst doet als wind- en regenscherm. Het mini-kasje is inmiddels weer in dienst voor bloemenzaadjes. Zo hoop ik nog wat meer kleur te krijgen straks in een steeds mooier wordende tuin. Laat die regen maar vallen vandaag, ik zie de planten zomaar groeien vanuit mijn luie stoel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten