Pagina's

vrijdag 3 april 2015

Vroem!


Hoe vaak is het dat simpele kaartjes het leukst zijn, toch? Een eenvoudig stukje designpapier (Boekenvoordeel), een felgekleurd label (Action) en twee stempels (Marianne Design & Action) was alles wat ik nodig had. Dus je hoeft ook heus niet naar de duurste hobby winkel voor het maken van een kaartje! Waar wacht je nog op? Ik wacht op een gunstig moment voor het maken van mijn trouwkaartjes en een vrouwelijke verjaardagskaart. De teller loopt steeds meer op dus vanmiddag probeer ik echt wat tijd hiervoor vrij te maken. Alhoewel de vrijdagmiddag ook een uitgelezen moment is om een heerlijke maaltijd in elkaar te zetten. Altijd maar kiezen, lastig hoor! Ik kan er natuurlijk ook voor kiezen om net als dit kaartje voor eenvoud te gaan. Een, twee of misschien wel drie eenvoudige kaartjes maken en daarna een eenvoudige maar heerlijke maaltijd op tafel. Klinkt erg aantrekkelijk en simpel als ik het zo snel typ.. Nu de uitvoering nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten