Pagina's

dinsdag 24 november 2015

Bloemen voor vrouwen



           

Multitasken en plannen zijn zaken die een mama goed kan gebruiken. Nu ben ik redelijk goed in multitasken maar plannen is niet helemaal mijn ding. Maar het begint er steeds meer op te lijken, de productie van kaartjes komt ook al weer aardig op gang. Volgens mij word ik steeds efficiënter in het gebruik van tijd en papier. Het is ook wel fijn om niet teveel na te denken en gewoon te doen, mislukt het dan kan het altijd nog overnieuw. Bovenstaande kaartjes zijn gemaakt voor de-oude-mensjes-uit-de-kerk. Zoals ik al wel eens eerder heb aangegeven zijn zij niet zo voor hele hippe kaartjes maar houden ze van een mooi plaatje met een beetje sier erbij. Dus naast de 3D kaartjes, die nog steeds favoriet zijn, probeer ik af en toe het ouderwetse met een beetje nieuw te combineren. Ik ben benieuwd of ik deze vier kaartjes nog in de kaartenbak terug vind de eerstvolgende keer.. 

Er zijn hier wel wat zaken die de productie nog steeds wat remmen hoor. Bijvoorbeeld dochterlief van 2 die haar arm gebroken heeft.. Ja, zeg maar niks, het is al erg genoeg! Ze heeft momenteel 'blauw hips'. Het gips is rood maar als je vraagt naar een kleur is alles blauw en woorden met een G worden ver-zeeuwst tot een H. Ze woont daarom ook in Hoes. De oorontsteking hebben we gehad en de waarschijnlijk bacteriële infectie die daar overheen kwam ook. Hopelijk houden we de komende tijd de (winter)ziektes een beetje buiten de deur. Een dot groenten en fruit per dag en wat anti-stoffen kweken op de peuterspeelzaal. Wat dat laatste betreft, ik begrijp het nu bijna als moeders zeggen 'Dan breekt toch je hart als ze gaan huilen als je weggaat!'. Nu is mijn hart niet gebroken maar moet ik wel even slikken. Eenmaal thuis heb ik hier geen last van en geniet ik van de vrije tijd. We zullen zien of ik die tijd vandaag weer goed in kan delen zodat er tijd over is voor 'iets voor mezelf'. 

3 opmerkingen:

  1. Dat is het fijne van handgemaakte kaartjes, je kunt ze helemaal naar wens maken. Ze zijn allemaal goed gelukt als je het mij vraagt, maar rechtsboven is toch wel de favoriet.
    Oeps, een gebroken arm! Het zit ook wel erg mee hè, maar gelukkig is de oorontsteking voorbij. Fijn dat je wat tijd voor je zelf hebt en dochterlief kan gezellig met andere kindjes spelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die is het meest CAS hè? :) Ja joh, uiteindelijk komt het allemaal wel goed.. :)

      Verwijderen
  2. Bedankt trouwens voor je reactie, grappig dat je met hetzelfde papier aan de slag bent gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen