Pagina's

maandag 2 november 2015

Selfie


Zoals ieder kind, volgens mij, speelt ze graag met echte spullen. Huissleutels (waar zijn ze?), snoeren (nee!), schoon keukentextiel uit de la (grrr..). Ga zo maar door. Tegenwoordig is de citruspers helemaal hip. Dan gaat er een keukenkastje open, hoor je een hoop gerammel van allerlei pannen en verschijnt de pers op een krukje of tafel: 'sap' (de sinaasappel maar soms ook het sap zelf) en 'pesse' (persen). Helaas kan ze sinds een tijdje ook bij de fruitschaal waardoor er soms plotseling een sinaasappel op tafel ligt.. 

De telefoon spant wel de kroon en is het meest geliefde object. Helemaal nu ze de icoontjes herkent en gericht gaat zoeken en gebruiken. De zaklamp functie is erg gaaf. Het weerbericht is vooral in trek bij regen en onweer vanwege het geluidje. Ook gebruikt ze soms de whatsapp waardoor contactpersonen berichten krijgen als: jjdaf;k lvie*# (*j  Y##*. Het meest hilarische vind ik de ontdekking van de camera. Zo staan er bergen zwarte foto's op de telefoon omdat ze de achterkant van het hoesje tegen de camera drukt. Maar als je vaak genoeg overal op drukt, ook op de 'omkeerknop' van de camera, zie je jezelf! En dan krijg je dus hele aparte foto's. Ik hou er van om deze rare, verrassende selfies te ontdekken in mijn galerij en kon het niet laten om ze even te delen! 

1 opmerking:

  1. Hihi, wat leuk om te zien! En wat is ze er al handig mee. Ik zal netjes terug appen als ze een berichtje stuurt hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen