Pagina's

zaterdag 26 december 2015

Cookies in a jar


Zo een leuke verpakking zou je toch laten staan! Deze weckpot met inhoud kreeg ik van een vriendinnetje een poosje geleden. Op de verpakking stond dat het kerstkoekjes zijn dus heb ik ze maar braaf voor kerst gebakken. Het enige minpuntje eraan was dat ze al vóór de kerst op waren..  

We aten er twee in de ochtend toen ze heel vers waren. Noa bracht er met haar poppenbuggy 3x2 bij de buren als alternatieve kerstkaart aangezien ik dit jaar even kaarten-verstuur-loos ben. Twee koekjes voor opa en oma om te proeven omdat oma even langskwam. De laatste vier aten we 's avonds bij een gezellig kraambezoek voor het kindje van alweer bijna 4 maanden. En zo verdwenen 14 lekkere koekjes op een dag. Koekjes bewaren is niet mijn sterkste punt, delen daarentegen is zeg maar helemaal mijn ding.  

De kerstdagen zijn op een paar uren na alweer voorbij. Hier hebben we een fijne, rustige kerst gehad, heerlijk. Ik hoop dat jullie allemaal goede dagen hebben gehad en ook de laatste weekend-werk-vrije dagen van het jaar goed doorbrengen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten