Pagina's

woensdag 10 juli 2013

De groeten van een meisje


Met het maken van kaarten wil het niet zo vlotten. De winter is voor mij een uitgelezen seizoen om binnen aan tafel te prutsen terwijl het buiten regent, hagelt of sneeuwt. Nu het zulk lekker weer is worden er niet zoveel kaarten gemaakt. Eergisteren en vandaag had ik tijd om wat kaarten af te maken. Enkele van mama die nog een stempel nodig hadden, er zijn weer wat romper-sokjes-kaarten bijgekomen en er moest een kaart richting Duitsland. Want ook in de zomer ligt het postcrossing-project stil en dit terwijl ik nog een adres open had staan! Hopelijk is de mevrouw blij met dit heel erg snel gemaakte kaartje met Hollands tafereel.. 

De nieuwe baby-stempels die ik kocht maken me erg blij. Eindelijk leuke Nederlandse teksten als welkom lief kleintje of 'n tweeling. Met de stempels maakte ik onder andere deze eenvoudige, lila kaart. De tekst op de witte cirkel is een stempel met het bekende slaapliedje 'slaap kindje slaap', schattig hè?  

Als ik al die baby-teksten zie hoop ik dat we over een aantal maanden leuke kaartjes krijgen met allerlei lieve teksten erop. Of het dan hoera een meisje of hoera een jongen wordt weten we hopelijk binnenkort, spannend. Jullie zullen echt nog een aantal maanden moeten wachten op de uitkomst, we verklappen helemaal niks. Geduld hebben is het beste, gewoon net als kinderen denken dat het bijna zover is. Vandaag op het azc kwamen er vijf kinderen uit een gezin afscheid nemen omdat ze gingen verhuizen naar hun echte huis. De oudste jongen gaf me een grote knuffel, wees op m'n buik en zei: "als baby kom, foto facebook, ik kijken". En zo is het, ik hou jullie heus wel op de hoogte!

1 opmerking:

  1. Allebei hele leuke kaartjes! Waslijntje is ook heel erg leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen