Pagina's

woensdag 20 augustus 2014

Twinkle twinkle



Na zo een lange tijd maakte ik een tweetal kaartjes. Zomaar een paar verloren minuten op een dag achter het bureau, verspreid over een aantal dagen is daar eindelijk weer 'papier-productie'. Al heel lang geleden had ik zulk leuk spul besteld van Echo Park, de serie heet 'Bundle of Joy'. Door de lange tussenpauze was het ook echt vreugde om weer eens wat papier door mijn handen te laten gaan. Wat ik wel merk is dat op een of andere manier het niet lukt om de kaartjes voller of drukker te maken. Misschien moet ik me er bij neerleggen dat less-is-more echt mijn motto is, ook op het gebied van kaarten. 

4 opmerkingen:

  1. Leuk!! Hihi, ik vind het met deze kit juist heel moeilijk om het simpel te houden. Het wordt vaak veel te druk (naar mijn zin). Ze zijn echt heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Vind deze kaartjes echt heel tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartjes zijn prcies goed. Daar moet ook niet meer bij! Ze zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij met zulke lieve complimentjes, ga ik nog even door met kaartjes maken :)

    BeantwoordenVerwijderen