Pagina's

zaterdag 6 juni 2015

Roze / roos / rose


Afgelopen donderdag wilde ik een verjaardagskaartje maken maar waar te beginnen? Als ik soms al het materiaal zie wat ik heb word ik al een beetje moedeloos. Gekleurd papier of design papier? Met of zonder cuttlebug? Welk formaat kaart? Welk stempeltje? Ga zo maar door.. Op zulke momenten is Pinterest het antwoord. Vaak genoeg zijn de meest verrassende en leuke kaarten om te maken ook de meest eenvoudige, less is more zullen we maar denken. Mijn voorbeeldkaartje was met uni-kleuren in plaats van design papier en ook anders qua opzet maar ik vond het op deze manier lekker vrolijk. 

Voor de buitenste kaartjes heb je niets minder nodig dan een snijmachine, een pons voor een rondje, een stempeltje en wat papier. De uitgeponste rondjes plak je op diverse hoogtes op de kaart, dit geeft een erg leuk effect vind ik. Het middelste kaartje maakte ik eerst en is wat uitgebreider dan de rest, speciaal voor de jarige van vandaag. Hopelijk is het kaartje ontvangen en kan de jarige het waarderen. 

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk zeg! Die stempel is echt leuk, staat nog steeds op mijn verlanglijstje ;-) en de kaarten zijn echt schitterend geworden!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ja die stempels gebruik ik echt graag, ze passen eigenlijk overal bij!

      Verwijderen