Pagina's

maandag 18 april 2016

Nog een


Afgelopen weekend een tien minuten kaartje gemaakt. Het papier lag nog op het bureau, het label was al uit het papier gestanst (heb het alleen omgedraaid zodat de sterretjes op de achterkant zichtbaar zijn). Een paar stickertjes geplakt, wat rondjes geponst, touwtje hier, papiertje daar en klaar was de kaart. De foto is een beetje donker, net tegen de schemering aan gemaakt. Nu is er volop zon, heerlijk! Ik denk dat ik daar onder mijn bezigheden terloops even van ga genieten. De schone was opvouwen in het zonnetje, mmm. Kom maar op met die zomer! 

6 opmerkingen:

  1. Deze kaart is ook erg mooi geworden!
    Geniet van de zon,brrr maar koude wind hier!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is je kaart. Je kan hem laten meedoen met Dutch Card Lovers. Daar willen ze een tag.
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Dat is waar ja! Maar misschien ga ik speciaal daarvoor nog wel een nieuwe maken, bedankt voor de tip!

      Verwijderen
  3. Als ik zo'n tien minuten kaartje wil maken, ben ik zo een uur bezig ;) mij lukt dat nou nooit. Jou wel, dat laat je maar weer zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dankje. Als ik het zou willen lukt het ook niet. Always expect the unexpected ;)

      Verwijderen