Pagina's

donderdag 14 april 2016

Sjonge jonge, zoveel jongens!


Afgelopen week zijn er drie jongetjes geboren in mijn omgeving! Voor allemaal een kaartje gemaakt met de namen erop, dat vond ik nou zomaar eens leuk. De namen vind ik allemaal een beetje in hetzelfde 'genre' horen, zo leuk om te zien. Voor mij zijn het echt nostalgische namen, een beetje van vroeger. Ik houd er wel van, drie kleine baby's met een stoere naam. Hopelijk kunnen de de papa's en mama's (en andere kinderen uit het gezin van Chiel) van de kleine ventjes genieten en groeien ze op tot stoere en ook lieve jongens. 

7 opmerkingen:

  1. prachtig gemaakt!
    Leuk dat de namen er ook op staan!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat meen mooie kaartjes! De papiertjes zijn prachtig! Ik vind het lettertype van de namen ook erg mooi. Ik probeer er zelf ook altijd de naam op te zetten. Ik merk dat dat gewaardeerd wordt dus blijf ik dat doen ;-) Als Belgische vind ik Korne wel een hele rare naam? 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt hoor :) Ja, het papier blijft leuk. Korné of meestal Corné komt van Cornelis, de naam komt hier vaker voor. Ik moet zeggen dat ik na bijna 7 jaar huwelijk wel aan de naam gewend ben ;)

      Verwijderen
  3. Superleuk!! Gave papiertjes ook! En gepersonaliseerde kaartjes blijven toch het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen