Pagina's

dinsdag 19 november 2013

Warm



In dit korte blog een 'ode' aan mijn man. Deze tweede kraamweek heeft hij vakantie en hebben we een week met z'n drietjes. Het komt erop neer dat het werk wat de kraamverzorgster doet nu bij hem terecht komt. Bovendien zijn er nog allerlei zaken die daar nog bovenop komen zoals de boodschappen (en achteraf heb je nog heel veel nodig, vooral nu ze 1,5 week eerder kwam!). Daarnaast voel ik me af en toe echt een zeurtje. Hij komt opdraven als ik iets niet kan, gaat 's nachts het bed uit voor vieze poepluiers en zorgt voor me als 'little miss sunshine' aan het drinken is bij mama. Vannacht belde hij kordaat de verloskundige die daarna langskwam en vanochtend vroeg was hij alweer op weg naar de dienstdoende huisarts (zoals de verloskundige al dacht heb ik helaas blaasontsteking). Maar na een nacht als deze blijft man lief en attent. Naast een heleboel verplichte boodschappen kwam hij thuis met een doddige hittepit, helemaal lief en ook nog eens heel fijn! Om lange verhalen heel kort te maken: mijn man is de allerliefste. Punt.

1 opmerking:

  1. Heerlijk, zo een man! Nou hij heeft het verdiend hoor! Ik ben het helemaal met je eens! (behalve dan dat hij de liefste man is :) )

    BeantwoordenVerwijderen