Pagina's

zaterdag 30 november 2013

Roze wolk

Vanaf 11 november is dit blog steeds meer veranderd in een baby-blog. Met ieder blogberichtje lijkt het hier meer en meer roze te kleuren.. Dit blogbericht gaat er niet anders uitzien dan ook weer roze. Zoals beloofd heb ik foto's gemaakt van de zelfgemaakte cadeaus en kaarten die het kraambezoek en de postbode meebrachten. 



De twee gemutste popjes kreeg ze van mijn oude oma. Ze zijn gemaakt van twee spuugdoeken, twee luiers en een paar sokjes. Geinig cadeautje nietwaar? Het gehaakte slingertje is gemaakt door schoonzus, ze moest even doorhaken omdat de baby te vroeg gearriveerd was! Het middelste knuffeltje is met veel liefde gemaakt door mijn vriendin (van Journaal Rozendaal). Ik vind het een geweldig dingetje geworden en hoop dat dochterlief er ook dol op is (of juist niet dan blijft het knuffeltje mooi..). Het gehaakte knuffelpopje heeft een vriendin van mijn schoonzusje gemaakt. Het schilderijtje komt van mijn creatieve nicht die veel meer kan dan prachtig bloemschikken (te zien op CreaRoosje). Tot slot het kledinghangertje in rode versie, de blauwe/groene/gele pasten niet in het geheel, haakte mijn schoonmoeder. Het is leuk om zelfgemaakte spulletjes te krijgen, dubbel zo leuk omdat je weet dat ze met veel liefde speciaal voor het meisje gemaakt zijn.

Een ander creatief cadeau kwam van mijn drie schoonzusjes. Aangezien allebei de oma's een kraammand gaven hebben zij gezocht naar alternatieven. En een leuk alternatief is gevonden: een kraamtrein! Met een locomotief van luiers en wagonnetjes van mandjes is het een superleuk cadeau geworden, je zou bijna vergeten dat het om de inhoud gaat! 



Dankjewel jullie allemaal! 

1 opmerking:

  1. Heel leuk allemaal en ja waar je vol van bent daar blog je over toch?
    En lekker verwend geworden zeg!!
    groetjes je nicht

    BeantwoordenVerwijderen