Pagina's

woensdag 27 november 2013

Zij


Een week verder zijn we alweer! De dagen gaan snel, vooral nu man weer aan het werk is. Het lieve meisje vraagt alle aandacht. Zelfs als ze slaapt draait er veel om haar, vooral de wasmachine, die blijft door en voor haar draaien. Maar ik denk dat zelfs de wasmachine verliefd is. De scheve glimlachjes, het in bad of douche gaan en de gekke bekken tijdens het wakker worden, allemaal geniaal. Mama wordt ook blij als ze zo vriendelijk is om te poseren met een zelfgemaakte (iets te krappe) haarband. Het bandje is gemaakt met wat roze elastisch kant van de action, wat mintgroen kant wat ik nog had liggen en een ouderwetse knoop uit mijn knopenbak van de ruilwinkel. Zo hoef ik niet met haar handen in het haar te zitten maar kan ik lekker even handwerken, ook al is het zo een vlot tien minuten projectje. Nu nog wachten op wat meer haren en een versie maken die wel past.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten