Pagina's

woensdag 20 februari 2013

Lezen


Geen tijd gehad om te bloggen. Na een ochtendje huishouden en voor twee dagen eten koken ben ik met de trein richting Rotterdam vertrokken. Mijn oud docent op de academie nam afscheid omdat ze met pensioen gaat. Ze was erg blij om ons te zien, ik heb mijn vriendin weer eens gezien en een hoop andere mensen gesproken. Kortom: een leuk afscheidsfeestje en tegelijk een soort mini-reünie. 

De heen- en terugreis kosten me drie uur, vandaar dat ik bovenstaand boek had meegenomen. Sinds lange tijd is het me weer gelukt om een boek met meer dan 300 pagina's in een dag uit te lezen. Wat een boek zeg. Op de voorkant staat: even onvergetelijk als Kathryn Stockett's Een keukenmeidenroman. Hiermee ben ik het helemaal eens. Wil je na The help een ander mooi boek lezen over Zuid-Afrika en de apartheid lees dan dit boek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten