Pagina's

maandag 18 februari 2013

Vier op een rij


Een paar foto's van enkele kaarten die vorige week zijn gemaakt. De grote Baby stempel heeft mama pas geleden gekocht en ik ben er helemaal weg van. Door deze leuke stempel heeft een kaart verder weinig nodig. Met deze stempel zijn nog een aantal kaarten gemaakt waarvan er alweer vertrokken zijn, dus hopelijk later meer hiervan. De harten-mallen had ik gekocht maar nog niet gebruikt en ik vind ze leuk! De vorm is een fijn formaat en je kunt een hart op heel veel kaarten gebruiken van 'van harte beterschap' tot deze babykaart. 
De roze kinderwagen heb ik een poosje terug gekregen, samen met stipjestape van de beurs is het een heerlijk zoet meisjeskaartje geworden. De beschuit met muisjes plaatjes vind ik erg grappig en ze komen mooi uit in cirkelvormen. Het treft ook ontzettend dat ik een bijpassende stempel heb zodat het plaatje helemaal compleet is. 

Dat was het alweer voor vandaag. Na het werk wat huishoudelijke drama's weggewerkt (strijk en een vetvlek in een eenmaal gedragen rok..), spullen weggebracht bij de ruilwinkel (en niets ervoor in de plaats, applaus!) en de verfkwast van mijn vader overgenomen in de keuken. Door mijn lieve papa is de keuken alweer bijna af! Nog wat kleine zaken schilderen en ik kan mijn emmertje met sop gaan vullen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten