Pagina's

dinsdag 19 maart 2013

Ei, ij, y..


..ik ben zo blij! Dat ik een man heb die werkt bij een baas met een hele attente vrouw. Gisteren stond er een soort happy meal op tafel toen ik de borden neer wilde zetten. Een grote doos met vrolijke konijnen erop. Ik heb me tot na het eten en het fotograferen van de doos kunnen bedwingen om er eentje te proeven. De lichtgroene zijn zo lekker met gepofte rijst.. Of de puur met een rood stipje, aardbeienvulling. Jammie. Zonde dat man op de gezonde tour is. Maar lief als ik ben zal ik er een paar overlaten voor in het weekend.

Zo meteen naar de tandarts. Ben benieuwd wat hij van mijn gesnoep vind. Het gaat waarschijnlijk een pijnlijke happening worden, de vulling van mijn achterste kies is er vandoor. Gelukkig niet met zo een lekker paaseitje, dat zou zonde zijn. 

1 opmerking: