Pagina's

dinsdag 3 september 2013

Dolle dinsdag


Een laag energiepeil en een blogpost op de late avond. Dat moet een geval zijn van een stiekem volgelopen dagje. Een vol ochtendje, een rustige middag en daarna weer een avond waar je hoofd van tolt (op het azc een korte bespreking gehad waar de nieuwtjes weer niet allemaal even leuk waren). Dus ik ben blij dat ik vanmiddag even tijd genomen om de de volgende stap te zetten voor het zet-de-bloemetjes-buiten-project! De naaimachine werd dit keer gebruikt voor koffiefilters. Daar bewaar ik namelijk altijd mijn zaadjes in. Maar aangezien dat niet zo charmant is om zoiets uit te delen kwam er een andere oplossing. Als alles goed gaat hoop ik jullie eind van de week het eindresultaat te laten zien van het projectje!

Spinazietaart wilde ik eens proberen, dat klinkt altijd zo gezellig en smakelijk. Het stelt niet veel meer voor als een pakje deeg voor hartige taart met daarbovenop 'gebakken' spinazie (geslonken en vocht verdampt), hardgekookte eieren, geklutst eiwit met klein beetje crème fraiche, een handje geraspte kaas en een dooier als gele middenstip. Oh en vergeet de peper en zout niet. Als je ruzie krijgt met het ontdooide, plakkerige deeg heeft dit zeker invloed. De taart wint sowieso geen schoonheidsprijs en mijn scepsis kreeg vat op mijn smaak. Manlief vond het gelukkig een lekkere taart. En als ik achteraf de foto zie mag de taart er best zijn, het hoeft allemaal niet zo perfect hè?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten