Pagina's

zaterdag 22 augustus 2015

Dierlijk


Op het blog van Cards en Scrap Challenge is er een uitdaging om met dierenprint aan de slag te gaan. Zoals jullie zien kon ik er de lol wel van inzien. Het papier uit het Flow Book for Paper Lovers was het enige in mijn kast wat voldeed aan dierenprint. Geen idee van welk dier het printje precies is maar ik ga er van uit dat het net zoiets is als met die blauwe klaprozen.. Dus twee monstertjes voor het blog van Cards en Scrap! Nu ga ik sinaasappels uitpersen voor het kleine monster op twee pootjes wat hier rondloopt en voor zover dat gaat genieten voor de rest van deze warme zaterdag. Grrr, have fun in the sun!  

6 opmerkingen:

  1. Haha!! Ik vind dit wel humor 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend creatief! Echt super goed gedaan. De kleuren zijn mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig.. wat een vrolijke grappige kaart.
    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap challengeblog en gezellig dat je met onze dierenprint uitdaging mee doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke en vrolijke kaart! Ik vind de diertjes helemaal geweldig! Bedankt voor het meedoen bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke en grappige kaart
    .Leuk dat je meedoet bij het Cards&Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. :) Bedankt voor alle leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen