Pagina's

dinsdag 18 augustus 2015

Zoek de gelijkenissen



Hoe rustiger ik het hier moet doen, veel pijn gehad afgelopen dagen, hoe drukker de kaartjes worden! Ik neem aan dat het herkenbaar is dat je er lekker vrolijk van wordt om af en toe eens lekker gek te doen met allerlei materialen. Ik had beloofd jullie snel creaties te laten zien met nieuwe aankopen die ik laatst kocht. Maar ik zal het jullie nog erger vertellen. De 'hartelijk gefeliciteerd' snijmal heb ik enkele maanden geleden zelfs al gekocht en sindsdien nog niet gebruikt. Zelf vind ik de tweede kaart helemaal leuk waarbij de letters uit hobby-foam zijn gestanst, net als het bloemetje. Vanochtend de blauwe kaart met cadeautjes bij mijn nichtje gegeven die alweer 10 is geworden, hopelijk wordt ze er ook vrolijk van!  

2 opmerkingen:

  1. Herkenbaar! Ik heb ook wel een paar dingen in de kast die er al een hele tijd ongebruikt liggen... Je hebt heel vrolijke kaartjes gemaakt! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig :) Het erge was dat ik deze nog nooit (!) had gebruikt.. Maar lang leve heel veel verjaardagen zodat er veel kaartjes gemaakt kunnen worden :)

      Verwijderen