Pagina's

donderdag 27 augustus 2015

Instant blij-maker



Blij-makers zijn leuk om te krijgen, daar is vast iedereen het mee eens. Nog leuker is het om na een aantal vervelende dagen een blij-maak-pakje te ontvangen. Wat een cadeau! Een aantal dagen geleden was ik gemaild door Williene, bekend van het blog en de kookboeken van Smakelijck, dat ik een van de twee winnaars was van de Malsovit actie. Doordat ik er met mijn hoofd niet helemaal meer bij ben was ik het totaal alweer vergeten. Vanmiddag tijdens de lunch die toevallig E-nummer/suiker/zooi-vrij was (havermoutpannekoekjes met fruit) komt de postbode met een pakje. Je begrijpt wel dat ik zojuist als een dolblij kind het doosje opengemaakt heb en alles trots heb uitgestald op tafel. Twee pakken muesli en een ontbijtsetje van bamboe. Is het niet leuk? Williene, je hebt me erg blij gemaakt dankjewel! 

In het pakket zitten ook twee kleine zakjes muesli waarvan ik vind dat ze uitnodigen om weg te geven. Je moet je geluk altijd delen hè, dan voelt (en smaakt) het beter. Dus iemand interesse in een gezond ontbijtje zonder gekke toevoegingen en wel met een flinke portie vezels en voedingsstoffen? Laat het me voor 4 september even weten via reactie of mail. Ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe het smaakt! 

Toegeven, het pakje werkt ook wel motiverend. Energiepijl is erg laag, pijn erg hoog dus ik lig erg veel op bed. Het lukt me het best om mijn gedachten te verzetten met het maken van kaartjes of het eindeloos voorlezen en liedjes zingen als dochter niet bij een van de oppasoma's is. Had ik al vermeld dat ik dolgelukkig ben met de beste man en twee mama's? Afijn, ik krijg nu weer zin om iets te gaan doen. Gisteren een kaartje gemaakt voor de nieuwe Lift Challenge, de foto's waren afgrijselijk en ik weet ook niet zeker of ik tevreden ben. Dus wie weet vanmiddag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Blijven ademen, blijven lachen en zingen in de regen! 

1 opmerking:

  1. Dat is leuk zeg! Heerlijk, zo een verwennerij! Heel veel succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen