Pagina's

maandag 1 februari 2016

Awesome!


O, o.. Alweer een week geleden dat er hier iets nieuws te zien en te lezen was.. De dagen zaten vrij vol de afgelopen dagen, net als mijn hoofd en dan gaat het dubbelop met de energie hè? Van de avonden die ik 'vrij' was heb ik er dus een paar geluierd. De andere twee avonden ben ik heel druk bezig geweest met het maken van mijn 'gastkaartje' voor de volgende challenge van DCL. En ik vind het best lastig want ik lijk nergens tevreden mee te zijn! Vanmiddag aan kaart nr. 4 (tja..) bezig geweest en nog wat geprobeerd bij kaart nr.1. Eindelijk had ik het gevoel dat ik wel eens tevreden kon zijn. En de vrije avonden voor de inleverdatum zijn op dus moet ik het nu hebben van wat verloren uurtjes. Ach, je moet het een beetje spannend houden, zo af en toe doe ik iets pas op het allerlaatst. Zoiets als het onderste uit de kan en het scherpst van de snede. 

Nog even over de foto want daar gaat het eigenlijk om hè. De dag dat dit pakje binnenkwam heb ik gelijk een foto gemaakt om het met jullie te delen (hele snelle, niet zo nette foto, excuses). Het kwam er dus niet van om het online te zetten en dat terwijl ik er zo blij mee ben! Op het blog van Rosalien zie je een betere foto van het kaartje. De stempelset van Stampin'Up is ook zo leuk, ik ben heel benieuwd wat ik er allemaal mee kan maken.

3 opmerkingen:

  1. Ach, jij hoort gewoon net als mij bij de mensen die beter onder druk werken, helemaal niets mis mee ;-) Dat kaartje, daar zou toch iedereen vrolijk van worden, leuk om te krijgen! En die stempelset, daar ben ik zelf ook al blij om geworden want die ligt hier ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk geworden zeg een vrolijke lente kaart!
    Ik presteer ook jet meest onder druk.. is denk ik fam.kwaaltje!
    groetjes je nicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice, zo een pakketje :) Je weet er vast iets moois mee te maken! En ik ben benieuwd naar je gast-designer-kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen