Pagina's

dinsdag 10 april 2012

Van pasen tot party

Tweede paasdag, twee jarigen. Een van de jarigen, mijn tante, vierde gisteren haar 70ste verjaardag. Omdat mijn tante morgen nog gaat 'na-jaren' heeft mama vanochtend vroeg een kleine taart gebakken in een provesorische vorm. Hierdoor moest de hele taart bedekt worden om enkele oneffenheden te bedekken. Dus werd de taart omgetoverd in een groene marsepeinbol met een paar kleine versieringen. Tante was erg blij met het resultaat, we zijn benieuwd hoe haar gasten de taart vinden.

Omdat ik per se een nieuwe zelfgemaakte kaart wilde geven heb ik een nieuw boek gekocht bij de Action. Ik kan er nog steeds hard om lachen dat je voor nog geen twee euro wel 20 kaarten kan maken. Bovendien zijn het echt leuke en originele kaarten. Probleem is wel dat je een bak met geduld erbij moet kopen want anders gaat het niet lukken. Het knippen is al een heel karwei vooral als je je verkijkt op de plaatjes.. Zoals superfijne takjes of miniscule bloemblaadjes. En, eerlijk is eerlijk, het 3d-en met de siliconenlijm vind ik verschrikkelijk. Dit kon ik gelukkig uitbesteden. Vandaar dat ik gisteren toch een nieuwe kaart mee kon geven naar het feestje.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten