Pagina's

maandag 24 december 2012

Kerstavond


Jaarlijks neem ik me voor om het volgende jaar wel op tijd te beginnen met kerstkaartjes. Weer niet gelukt, helaas. Dus zullen een aantal mensen het zonder kerstkaartje van ons moeten stellen. Ik hoop ergens nog te tijd te vinden om nog kaartjes te maken en te sturen. Dat worden dan geen kerstkaartjes maar nieuwjaarwenskaartjes natuurlijk. Voor degene die bij deze toch nog een kerstwens willen. Ik hoop dat iedereen goede kerstdagen heeft op welke manier dan ook.

Wat ik wel heb gedaan is het memobord afmaken waar ik een poosje geleden over blogde. Bovendien heb ik nog een tweede gemaakt in Holland stijl. Wat ik er precies mee ga doen weet ik nog niet. De Holland versie ga ik waarschijnlijk nog een aantal keer maken om weg te geven. Leuk voor (kerst)kaartjes, sieraden of iets anders wat je wil laten zien.



  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten