Pagina's

woensdag 5 september 2012

Experimentje


Genieten van een overschotje. Na de succesvolle Tupperware-avond (daarover misschien later meer) heb ik nog een paar stukjes stokbrood over. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen zulke dingen weg te gooien dus bewaarde ik de broodjes in een zakje. Vandaag ging het oude brood tussen de warme ijzers. Een paar stokbroodjes besmeerde ik met smeerkaas, geen zin om kaas te schaven, en sommige propte ik zo in het apparaat. Nog wat worstjes erbij en een glaasje melk, klaar is de lunch. De ontbijtkoek heb ik zelfs weer netjes teruggedaan in de trommel. De ogen waren iets groter dan de maag. Maar het staat wel lekker op de foto en het was een succes om de foto naar man te whatsappen: kijk mijn restjes-lunch nou es lekker wezen...


Al heel lang wil ik zelf stempels maken maar iedere keer verzin ik een smoes of bedenk ik iets anders.Vandaag moet een groot, knalgeel gum er toch aan geloven. De eerste moet een makkie zijn maar toch iets waar ik mee kan testen hoe fijntjes het kan. Het is een simpele -xxx- stempel uit de losse pols. Daarna een handmade stempel. Het is een leuk karweitje om te doen, je hebt er alleen wel wat rotzooi van.

Een tip voor degene die geen gutsset hebben of met kids willen stempelen: probeer het met aardappels. Snij een aardappel doormidden en snij er figuurtjes uit. Je kunt bijvoorbeel een driehoekje uitsnijden, op papier een heleboel naast elkaar stempelen en een lijntje er doorheen tekenen. Je hebt dan een vlaggenlijntje. Leuk voor een verjaardagskaart of inpakpapier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten