Pagina's

dinsdag 18 september 2012

Thee met suiker

Aangezien een aantal van mijn lezers geen drinkers of bezitters zijn van Senseo is hier een troost-give-away. Natuurlijk is het maar half zo leuk als drie koffiepads mèt kans op een jaar lang gratis koffie maar het is iets. Wie weet kan ik iemand blij maken met wat thee en/of calorie-arme-suiker-vervanger. Als het goed is heb ik op het eind van de week twee suikertjes in mijn bezit, die ik allebei weg zal geven. Dit aangezien manlief sinds kort suikerloze koffie drinkt en mij een tweede burendagpakket werd aangeboden waar dit suikertje in voorkomt. Dus dubbel zoveel kans op zoetigheid. Lang leve de 'tevelen' en de 'teweinigen', in dit geval misschien een te grote bestelling of het niet ophalen van de paketten.

Hierna wil ik dan ook iedereen erop oproepen om zijn of haar tevelen wil delen met degene met de tekorten. Voordat ik teveel op de koningin ga lijken met de door haar gesproken wijsheden: laat een berichtje / mailtje achter als je kans wilt maken op deze kleinigheidjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten