Pagina's

woensdag 26 september 2012

Geslaagd en gesloopt

Woonbeursgeluk
Om jullie een indruk te geven hoe het voor ons vandaag was op de woonbeurs het volgende: een zeepslinger, pennen, een welcome home (deur)hanger, twee Ikea afwasborstels, de VT wonen, een knalgele tuinfakkel en een heleboel flyers/folders/visitekaartjes. Dit verzamelen we in onze grote, blauwe Ikea tas (formaat bigbac), een pipachtige Leen Bakker tas en een zwart stoffen schoudertasje.

Ondertussen eten we een appelcrumble, een cherrytomaatje met pure chocola, een gedroogde abrikoos met roomkaas, een stukje stokbrood met pesto, enkele soepstengeltjes met bruchetta- en parmezansmeersel, een plakje peperworst, een chocoladesteentje, een roze macaron, twee kaneelstokjes en een overheerlijk biologisch bruin en wit in elkaar gedraaid brood met tomaat, kaas, kappertjes, pijnboompitjes en veel kruiden.  

Woonbeursleut
Afgezien van een heleboel spullen die we meenamen en dingen die we opaten was er ook te drinken. In het huis van EH&I (eigen huis & interieur) stond een koffiebarretje. Het mevrouw-meisje was de meest mooie koffie creaties aan het maken met opgeschuimde melk. En daar gebeurde het: primeur, primeur... ik dronk mijn al-ler-eer-ste cappuccino in mijn leven!
Ooit heb ik een hele slechte chocokoffieversie geproeft die ik afschuwelijk vond. Dus ik heb eerlijk toegegeven dat ik nog nooit echt koffie had gedronken n mijn leven. Maar ze was er van overtuigd dat ik het lekker zou vinden en zo niet was het ook geen probleem. Om nou gelijk te zeggen dat ik vanaf nu iedere dag koffie wil nee maar het was erg lekker. En geef eens toe, als je dit plaatje ziet lust je toch plotseling heel graag koffie..?


Nr. 4!
Aangezien de meeste dingen erg prijzig zijn of gewoon te makkelijk om zelf te maken kocht ik niet veel. Wel kocht ik een knalgroene nepleren tas die erg goed in mijn kleurenplaatje past. Dus daarmee was ik al helemaal blij. Maar de aller-allerbeste aankoop kocht ik toen we amper tien minuten binnen waren: nr. 4!
De vierde witte uil staat inmiddels bij zijn soortgenoten in de vensterbank zoals jullie op de foto kunnen zien. De nieuwerd is de grootste op de foto, dat glimmende dotje met te grote ogen en aaibare veertjes. Kortom ik ben helemaal gelukkig met het beestje. Natuurlijk zag ik nog veel meer uilen(spullen) zoals de groep uilen rechts, excuses voor de donkere foto. De grote uil heb ik ook in mijn vensterbank staan, een foto ervan vind je hier, maar deze was nog twee keer zo groot. Helaas was deze niet te koop maar puur voor decoratie. Dat geldt ook voor mijn uilen want voorlopig zijn ze voor geen goud geld te koop!   



Geen opmerkingen:

Een reactie posten